Strategie · 12. juli 2019
In onze workshop storytelling leer je werken met verhalen, werken we áán een verhaal of leer je hoe je met verhalen kunt communiceren bij verandering.
Concept · 29. april 2019
Brochures zijn er in twee soorten: corporate brochures en product brochures. Ze maken onderdeel uit van het acquisitietraject en de buyer journey. Online werken ze prima voor je vindbaarheid (SEO).
Strategie · 19. december 2018
Verandering is communicatie. En communicatie bij verandering begint met het verhaal van de leider. Liefst een persoonlijk verhaal over zijn/haar motivatie voor de verandering. Vervolgens deel je binnen die 'raamvertelling' en per fase de motiverende en inspirerende verhalen van je eigen mensen. Zo wakker je het vuurtje van de verandering aan.
Strategie · 22. november 2018
Nestgeur is het belangrijkste van de Corporate Story. Je wilt herkenbaar zijn. Authentiek. Onderscheidend. Daarom: een corporate story schrijf je niet, maar laat zich schrijven. Het is een kwestie van ont-wikkelen. Hoe maak je een corporate story?
Strategie · 15. november 2018
Hoe betrek je als bestuur of leiding op het juiste moment medewerkers bij het veranderingsproces? Wat is dat juiste moment?
Strategie · 07. juni 2018
Met een position paper probeert een organisatie politici, adviserende colleges, de media of bestuurlijke gremia te overtuigen van c.q. te interesseren voor het eigen standpunt. Hoe maak je een position paper?
Concept · 24. februari 2018
Jezelf in de markt zetten is helemaal niet zo moeilijk. Maar pak het wel vanaf de start goed aan en begin met het logo. Want in je logo zit het basisidee van je business.
Strategie · 15. september 2017
De groei van inluencer marketing is nauwelijks bij te benen. Alle merken doen het of kijken er naar. Wat zijn de succesfactoren?
Strategie · 07. september 2017
Het communicatieplan is de basis van de interne en externe communicatie. Hoe maak je een goed communicatieplan?
Concept · 25. augustus 2017
Wil je meedingen naar de prijs voor het beste jaarverslag? En ook nog eens zonder die jaarlijkse stress? Werk dan aan een vorm van continuous reporting in een online omgeving. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen: één stek voor alle strategische informatie.

Meer weergeven