Strategie · 27. augustus 2019
Weten wat er op je afkomt en hoe je daar op kunt inspelen of anticiperen. Dat is kort gezegd wat issue management is. Het wordt ook wel verward met reputatiemanagement. Maar issues komen van buitenaf, je reputatie komt in het geding door 'iets' van binnenuit. Bijvoorbeeld omdat je niet voorbereid bent op beleid dat naar aanleiding van een issue is geformuleerd. Hoe laat je je niet verrassen?
Strategie · 12. juli 2019
In onze workshop storytelling voor leiderschapsteams werken we aan focus, afstemming en overeenstemming bij thema's als identiteit, cultuur, missie, visie, strategie, verandering, imago, reputatie en positionering.
Concept · 29. april 2019
Brochures zijn er in twee soorten: corporate brochures en product brochures. Ze maken onderdeel uit van het acquisitietraject en de buyer journey. Online werken ze prima voor je vindbaarheid (SEO).
Strategie · 09. april 2019
Communicatieadviseurs vragen tegenwoordig wel uit, maar niet door. Ze hebben teveel de neiging om mee te gaan in het verhaal dat hun voorgeschoteld wordt. En dan heb je nauwelijks nog toegevoegde waarde.
Strategie · 19. december 2018
Verandering is communicatie. En communicatie bij verandering begint met het verhaal van de leider. Liefst een persoonlijk verhaal over zijn/haar motivatie voor de verandering. Vervolgens deel je binnen die 'raamvertelling' en per fase de motiverende en inspirerende verhalen van je eigen mensen. Zo wakker je het vuurtje van de verandering aan.
Strategie · 22. november 2018
Nestgeur is het belangrijkste van de Corporate Story. Je wilt herkenbaar zijn. Authentiek. Onderscheidend. Daarom: een corporate story schrijf je niet, maar laat zich schrijven. Het is een kwestie van ont-wikkelen. Hoe maak je een corporate story?
Strategie · 15. november 2018
Hoe betrek je als bestuur of leiding op het juiste moment medewerkers bij het veranderingsproces? Wat is dat juiste moment?
Strategie · 07. juni 2018
Met een position paper probeert een organisatie politici, adviserende colleges, de media of bestuurlijke gremia te overtuigen van c.q. te interesseren voor het eigen standpunt. Hoe maak je een position paper?
Concept · 24. februari 2018
Jezelf in de markt zetten is helemaal niet zo moeilijk. Tenminste als je het een beetje doordacht aanpakt. Met een naam, een logo, een huisstijl en een website heb je alles in huis.
Strategie · 15. september 2017
De groei van inluencer marketing is nauwelijks bij te benen. Alle merken doen het of kijken er naar. Wat zijn de succesfactoren?

Meer weergeven