Creatie

Creatie · 05. oktober 2019
Een slogan doemt op uit de mist. Een pond poëzie, een snufje ritme, een dot creativiteit en scheut verbeelding zijn de noodzakelijke ingrediënten. Hoe maak je een slogan?
Creatie · 16. augustus 2017
Elf verhaal-technieken uit de wereld van storytelling om je communicatie te verbeteren.
Creatie · 03. januari 2017
Organisaties kunnen zichzelf prima in de picture spelen door een branded artikel te (laten) schrijven voor een vakblad, krant of online platform. Wat zijn de belangrijkste tips voor het schrijven van een goed artikel?
Creatie · 26. oktober 2016
Aan whitepaper marketing zitten veel voordelen. Whitepapers zelf zijn lead documents; je komt ermee onder de aandacht en haalt er business mee binnen. En het dwingt je professionals om zich te verdiepen in de markt waarin ze actief zijn. Hoe maak je een whitepaper?
Creatie · 20. oktober 2016
Hoe maak je user stories? Vier praktische tips.
Creatie · 19. oktober 2016
Hoe maak je van prospects leads, van leads klanten en van klanten vaste relaties? Wervend schrijven is een verleidingskunst. Betoon je liefde voor je product/dienst en je liefde voor je klant. Hoe schrijf je dan een wervende tekst?
Creatie · 25. februari 2016
Gratis reclame, we love it! Maar hoe krijg je je verhaal in een vakblad of op de opiniepagina? Hoe schrijf je een persbericht dat opgepikt wordt? Free publicity klinkt prachtig, maar hoe pak je het aan?
Creatie · 17. september 2015
Hoe schrijf je een column voor een krant, een personeelsblad, vakblad of online forum? Want dat maakt nogal uit. Waar moet je op letten?
Creatie · 06. mei 2015
Speciaal voor professionals met diepgaande kennis hebben we de training Schrijven met impact ontwikkeld. Daarin werken deelnemers heel concreet aan de hand van voorbeelden en oefeningen aan een heldere en doelgerichte schrijfstijl.
Creatie · 08. april 2015
Een interviewer is geen notulist. En een interview is geen vraag-antwoord spelletje, maar een vraaggesprek. Hoe maak je samen een goed interview?

Meer weergeven