Van 1999 tot 2015 maakten we samen met de vormgever uit onze Creatieve Kring het corporate magazine voor Boer & Croon waarin we een thema alle hoeken van de samenleving lieten zien. Van conceptontwikkeling tot en met productie. We laten vooral relaties van Boer & Croon aan het woord. Het is een indirecte manier van aandacht vragen; namelijk door aandacht te geven. Door op een creatieve manier de wereld van kunst, sport, wetenschap, samenleving, economie, overheid en politiek te associëren met de wereld van Boer & Croon, ontstaat er iets dat wij de 'magic' van Boer & Croon zijn gaan noemen.
Het magazine kent een oplage van 8.000 exx. met een omvang van 100 pagina's. De vormgeving is steeds op het thema afgestemd. Het magazine is een platform waar CEO’s, politici, kunstenaars, bestuursvoorzitters, sporters, ministers, schrijvers en wetenschappers graag aan willen meewerken. Door de thematische verdieping krijgen de magazines ook een bewaarfunctie.
Lees ook: Hoe maak je een corporate magazine?
Bob Duynstee is een creatieve en ervaren communicatieadviseur met een rijke journalistieke achtergrond. Magazines maken is een van zijn specialismen.